عطر و اسانس گرمی شرکت لوزی

بازدید: 110 بازدید

عطر اسانس لوزی Luzi

معمولاً دوست داریم عطرها از شروع روز تا آخر شب با ما باشند و به زندگی روزمره ما شکل دهند. از همین رو ماندگاری و رایحه دلپذیر آنها برایمان بسیار حائز اهمیت می باشد. شرکتهای عطر و اسانس مختلفی به این مهم توجه دارند و لوزی یکی از این شرکتهای می باشد. حال این بار شرکت عطر و اسانس لوزی Luzi پا را فراتر از عطرهای مایع کلاسیک گذاشته و این بار به تجربه بی مانندی در زمینه تولید عطرهای جامد مانند شمع ها، هم دست یافته است.

شرکت لوزی در حال حاضر یکی از بزرگترین تولید کنندگان عطر در جهان است. این شرکت محصولات خود را در بیش از 100 کشور جهان به فروش می رساند. عطرهای شرکت لوزی به دلیل کیفیت بالا و رایحه های منحصر به فرد شناخته شده اند. این عطرها مناسب برای انواع سلیقه ها و سنین هستند.

جهت ارتباط با ما و خرید عمده عطر و اسانس گرمی می توانید با شماره 09059371384 از طریق واتساپ در تماس باشید.

چگونه شرکت عطراسانس لوزی برای صنایع مختلف عطرهای منحصر به فرد و نوآورانه ایجاد می کند؟

شرکت عطر لوزی یکی از شرکتهای پیشرو در زمینه تولید و توزیع عطرهای با کیفیت و خلاقانه است که در سال 1926 در سوئیس تاسیس شده است. این شرکت با بیش از 90 سال تجربه و سه نسل از صنعتگران ماهر، توانسته است به یکی از برندهای معتبر و مورد اعتماد در بازار جهانی عطر تبدیل شود. شرکت عطر لوزی با استفاده از مواد اولیه طبیعی و سنتی، روشهای مدرن و پیشرفته، همکاری با مشتریان و مشاوران حرفهای و رعایت اصول اخلاقی و مسئولیتپذیری، عطرهایی را ایجاد میکند که برای صنایع مختلف مانند آرایشی و بهداشتی، خوراکی و نوشیدنی، خانگی و صنعتی، فرهنگی و هنری، مناسب هستند.

رویکرد شرکت عطر لوزی

شرکت عطر لوزی با رویکردی منحصر به فرد و نوآورانه به تولید عطر میپردازد که از چهار بعد اصلی تشکیل شده است:

بُعد هنری محصولات عطراسانس لوزی

شرکت عطر لوزی با احترام به هنر و فرهنگ هر کشور و منطقه، عطرهایی را طراحی میکند که با ذوق و سلیقه مردم آنجا هماهنگ باشند. این شرکت با توجه به رنگها، صداها، بافتها، احساسات و ارزشهای هر فرهنگ، عطرهایی را ایجاد میکند که برای موقعیتهای مختلف مانند جشنها، مراسمها، رویدادها و فعالیتهای روزانه، مناسب باشند.

بُعد علمی محصولات عطراسانس لوزی

شرکت عطر لوزی با استفاده از دانش و تکنولوژی روز، عطرهایی را تولید میکند که با استانداردهای بینالمللی کیفیت، ایمنی و بهداشت، مطابقت داشته باشند. این شرکت با انجام تحقیقات و آزمایشات مستمر، عطرهایی را ارائه میدهد که با نیازها و انتظارات مشتریان، همخوانی داشته باشند. این شرکت همچنین با رعایت اصول پایداری و محیط زیست، عطرهایی را تولید میکند که برای سلامت انسان و طبیعت، مضر نباشند.

بعد تجاری عطراسانس لوزی

شرکت عطر لوزی با ارائه خدمات و محصولات با کیفیت و قیمت مناسب، رضایت و وفاداری مشتریان را جلب میکند. این شرکت با ایجاد روابط بلندمدت و مشارکتی با مشتریان، تامین کنندگان و همکاران، ارزش افزوده و سودآوری را افزایش میدهد. این شرکت با توسعه بازارهای جدید و ارتقای برند خود، موقعیت رقابتی خود را بهبود میبخشد.

بُعد اجتماعی عطراسانس لوزی

شرکت عطر لوزی با احترام به انسان و جامعه، عطرهایی را تولید میکند که برای بهبود کیفیت زندگی و افزایش خوشبختی مردم، مفید باشند. این شرکت با حمایت از کارکنان، خانوادهها و جوامع محلی، مسئولیت اجتماعی خود را انجام میدهد. این شرکت با همکاری با سازمانها و موسسات خیرخواه، مشارکت در پروژههای انسان دوستانه و محوطه سازی، نقش مثبتی در توسعه اجتماعی و فرهنگی دارد.

شرکت عطراسانس لوزی یک شرکت موفق و پیشرو در زمینه تولید و توزیع عطرهای با کیفیت و خلاقانه است که برای صنایع مختلف مانند آرایشی و بهداشتی، خوراکی و نوشیدنی، خانگی و صنعتی، فرهنگی و هنری، مناسب هستند. این شرکت با رویکردی منحصر به فرد و نوآورانه به تولید عطر میپردازد.

تاریخچه شرکت لوزی

1926

تاسیس با همنام
هرمان لوزی
هرمان لوزی کسب‌وکاری را برای تجارت تجاری ترکیبات عطر، اسانس‌ها و رنگ‌ها تأسیس می‌کند که قرار است سنگ بنای داستان موفقیت طولانی مدت شرکت باشد.

1952

خانواده آلتنبرگر کسب می کند
همه سهام
ادوارد آلتنبرگر کل سرمایه LUZI AG را در اختیار می گیرد. قبلاً در طول جنگ جهانی دوم، عطرساز زوریخ از تجارت عطر با جایگزینی تحویل تعلیق شده از تامین کنندگان آلمانی با ترکیبات عطر خود حمایت می کند. این شروع یک داستان موفقیت بود. در سال 1969، این شرکت به یک دفتر مرکزی و کارخانه جدید در Dietlikon، نزدیک فرودگاه زوریخ نقل مکان کرد.

1999
گسترش و بین المللی شدن
با یورگ کولر به عنوان مدیرعامل جهانی
یورگ کولر به عنوان مدیر عامل جهانی فعالیت می کند و به بازارهای جدیدی مانند خاورمیانه و خاور دور و همچنین آمریکای لاتین گسترش می یابد. این شرکت دفاتر فروش خود را در جمهوری دومینیکن، آلمان، و همچنین در بلاروس، آذربایجان و اخیراً دبی افتتاح می کند. برای ترویج خلاقیت، LUZI یک آزمایشگاه خلاق در پاریس افتتاح می کند.

2016

افتتاحیه LUZI مالزی
LUZI یک شرکت تابعه در مالزی با یک مرکز تولید پیشرفته، آزمایشگاه‌های توسعه و یک واحد فروش افتتاح می‌کند. LUZI Malaysia در منطقه صنعتی پایدار i-Park Kulai در جوهور واقع شده است که یک ساعت با سنگاپور فاصله دارد.

2018

سپردن باتوم به نسل سوم
LUZI به نسل سوم خانواده آلتنبرگر سپرده شد. رولاند آلتنبرگر (سمت راست) به عنوان مدیر عامل شرکت سوئیس در کنار مدیر عامل گلوبال، یورگ کولر (سمت چپ) منصوب شد.

2022

دفتر مرکزی جدید در سوئیس
LUZI به یک ساختمان جدید در زمینی به مساحت 11000 متر مربع در دیتلیکون، زوریخ نقل مکان می کند. این تعهد LUZI به سوئیس به عنوان مکانی است که در آن استانداردهای جدیدی را با فناوری ساختمانی نوآورانه و امکانات تولید پیشرفته تعیین می کند.

درباره شرکت عطر سازی لوزی بیشتر بدانیم

شرکت عطر و اسانس لوزی در سال 1926 توسط هرمان لوزی در شهر لوزان سوئیس تاسیس شد. این شرکت در ابتدا به تولید اسانس های گل برای استفاده در صنعت عطر سازی مشغول بود. در سال 1960، شرکت لوزی شروع به تولید عطر های خود کرد. اولین عطر این شرکت، عطر “لوزی” نام داشت که در سال 1960 به بازار عرضه شد.

این عطر با رایحه گل های رز و لیمو بسیار موفق بود و به سرعت به یکی از محبوب ترین عطرهای جهان تبدیل شد. شرکت لوزی در سال های بعد، عطرهای دیگری مانند “لوزی اسپورت” و “لوزی یونیسکس” را نیز تولید کرد. این عطرها نیز با استقبال خوبی از سوی مردم مواجه شدند و به موفقیت های زیادی دست یافتند.

عطرهای تولیدی شرکت لوزی Luzi با آخرین روند و نوآوری ها تهیه و تولید می شوند و حداکثر رضایت مشتریان را به وجود می آورند.

در سال 1926 هرمان لوزی بنیان گذار این شرکت، سنگ بنای موفقیت فعلی شرکت عطر و اسانس لوزی Luzi را بنا نهاد، همیشه خلاقیت و نوآوری را سرلوحه کار خود قرار می داد. او همیشه می گفت مشتری گرایی کار بسیار خلاقانه ای است، طوری که می دانست آنها همیشه به دنبال چیزهای جدید، بدون فراموش کردن گذشته خود هستند.

عطر و اسانس لوزی

افتتاح کننده و صاحب برند عطر و اسانس لوزی Luzi

شرکت LUZI در سال ۱۹۲۶ توسط هرمان لوزی، یک تاجر عطر و اسانس در زوریخ، تاسیس شد. او با هدف تولید رایحه های منحصر به فرد و نوآورانه برای صنایع مراقبت شخصی و مواد شوینده شروع به کار کرد

سهام شرکت عطر و اسانس لوزی Luzi متعلق بکیست؟

در سال ۱۹۵۲، ادوارد آلتنبورگر، یک عطرساز از زوریخ، تمام سهام شرکت LUZI را خریداری کرد. او در طول جنگ جهانی دوم، با جایگزین کردن تحویلات متوقف شده از تامین کنندگان آلمانی با ترکیبات عطر خود، کسب و کار عطر را حمایت کرد. این شروع یک داستان موفقیت آمیز بود

سال پیشرفت عطراسانس لوزی

در سال ۱۹۹۹، یورگ کولر به عنوان مدیر عامل جهانی شرکت LUZI شد و به بازارهای جدیدی مانند خاورمیانه، خاور دور و آمریکای لاتین گسترش داد. این شرکت دفاتر فروش را در جمهوری دومینیکن، آلمان، بلاروس، آذربایجان، دبی و به تازگی در ساحل عاج افتتاح کرد. برای ارتقای خلاقیت، LUZI یک آزمایشگاه خلاق در پاریس افتتاح کرد

در سال ۲۰۱۶، شرکت LUZI یک شعبه در مالزی با تاسیسات تولیدی مدرن، آزمایشگاه های توسعه و واحد فروش افتتاح کرد. LUZI مالزی در منطقه صنعتی پایدار i-Park Kulai، Johor، که یک ساعت فاصله از سنگاپور دارد، قرار دارد

در سال ۲۰۱۸، شرکت LUZI به نسل سوم خانواده آلتنبورگر واگذار شد. همسردار رولاند آلتنبورگر به عنوان مدیر عامل سوئیس کنار مدیر عامل جهانی یورگ کولر  منصوب شد.

در سال ۲۰۲۲، شرکت LUZI به ساختمان جدیدی در یک زمین ۱۱۰۰۰ متر مربعی در دیتلیکون، زوریخ، منتقل شد. این تعهد LUZI به سوئیس به عنوان محل است که با استفاده از تکنولوژی نوین و تجهیزات پیشرفته، استانداردهای جدیدی را ایجاد می کند.

محصولات شرکت عطر و اسانس لوزی

شرکت لوزی سوییس در زمینه های زیر فعالیت می کند:

  • تولید عطر و ادکلن
  • تولید اسانس های گل و گیاه
  • تولید مواد آرایشی و بهداشتی
  • تولید محصولات مراقبت از پوست و مو
  • تولید محصولات آرایشی و بهداشتی برای کودکان
  • تولید محصولات آرایشی و بهداشتی برای آقایان
  • تولید محصولات آرایشی و بهداشتی برای خانم ها

شرکت لوزی سوییس محصولات خود را در بیش از 100 کشور جهان به فروش می رساند. این شرکت دارای بیش از 1000 کارمند در سراسر جهان است. شرکت لوزی سوییس یکی از بزرگترین تولید کنندگان عطر و ادکلن در جهان است. این شرکت محصولات خود را با کیفیت بالا و قیمت مناسب عرضه می کند. عطرهای شرکت لوزی سوییس به دلیل رایحه های منحصر به فرد و ماندگاری طولانی شناخته شده اند. این عطرها مناسب برای انواع سلیقه ها و سنین هستند.

کیفیت های عطر و اسانس لوزی LUZI در بازار

همانطور که در مطالب بالا خدمت شما همراهان عطر حامد عرض کردیم، عطر و اسانس لوزی LUZI در بازارهای بین المللی عموما با کیفیت های ثابتی محصولات خود را ارائه می کند. کیفیت های عمومی در بازارهای بین المللی کیفیت های:

  • T
  • H
  • Grade A
  • Grade B
  • Grade P

که هر کدام سطح قیمت و کیفیت مخصوص به خود را دارد. اما شایان ذکر است که برخی کیفیت ها مانند P یا T یک سری توضیحات و موارد خاص دارند که در ادامه به آن پرداخته ایم. این را در نظر داشته باشید که گرید H بعد A و بعد B به ترتیب قیمت و کیفیت بالا به پایین برای ععطر و اسانس شرکت لوزی LUZI را در اختیار دارند. اما کیفیت های T و P یک داستان دیگری دارند که رد ادامه به آن می پردازیم. 

کیفیت T یا Top شرکت لوزی 

شرکت لوزی با توجه به بازار هدف و مقدار فروش برخی محصولات تصمیم گرفت که یکسری عطراسانس های پرفروش خود را که مردم بیشتر می پسندیدند بصورت خاص و تخصصی تر مورد بررسی و بهبود قرار دهد. مثلا یک رایح پرطرفدار کیفیت High یا H لوزی را دارد اما T آن بالاتر و گرانتر است. 

کیفیت P عطر و اسانس لوزی مخصوص ایران است

اما برای مثال در ایران عطرهای لوزی با کیفیت P هم به بازار ارائه می شود که این درجه کیفیت مستقیما برای ایران تولید شده است. 

حال ممکن است یک کشور دیگری نیز کیفیت مخصوص بخود را داشته باشد. در کنار کیفیت های ثابت و بین المللی لوزی یک کیفیت به سفارش وارد کنند لوزی در آن کشور نیز داشتته باشد. 

بهداشت عطر و اسانس لوزی Luzi

مجموعه عطر و اسانس لوزی Luzi به عنوان یکی از معتبر ترین تولیدکننده اسانس‌های عطری و خوراکی در دنیا، خود را ملزم به رعایت شدید استانداردهای بهداشتی و پروتکل های پزشکی  می کند. در سال 2000 لوزی توانست گواهینامه کیفیت ایزو 2001 را به دست آورد.

تمامی محصولات لوزی، در بازه‌ های قیمتی متفاوت، از لحاظ استانداردهای بهداشتی بی عیب و نقص هستند و مجوزهای سازمان‌ها و نهادهای بهداشتی معتبر جهانی مانند تائیدیه مصرف اتحادیه اروپا و امریکا و سازمان بهداشت غذا و داروی ایران را دارا می ‌باشند.

فروش تمامی اسانس‌های شرکت عطر و اسانس لوزی Luzi به صورت قانونی و رسمی در اروپا، امریکا و آسیا-اقیانوسيه مهر تاییدی بر کیفیت و سلامت بهداشتی محصولات این مجموعه بزرگ می باشد.

بهداشت عطر و اسانس لوزی Luzi

انواع کیفیت های عطر و اسانس لوزی در بازار

تمامی عطر و اسانس های لوزی دارای دسته بندی های متفاوتی از لحاظ کیفیت هستند. به طور مثال شرکت عطر و اسانس لوزی Luzi که شرکت عطر اکسیر با آن بیشتر کار می کند؛ هر کدام از عطر و اسانس لوزی Luzi را به دسته های Top با کیفیت اصلی – HIGH  با کیفت بالا و درجه A در رده سوم کیفیتی قرار داده است.

 نوع B وP آن هم که کیفیت بسیار خوبی دارند اما از لحاظ قیمتی کمتر از کیفیت های بالاترند، به سفارش ایران بوده که بسیار مقرون به صرفه می باشد. زیرا که به علت قیمت مناسب و کیفیت خوبش، با استقبال خوبی مواجه شده است

تشابه اسانس های شرکت لوزی با برندها

شرکتهایی مانند شرکت عطر و اسانس لوزی Luzi و جیوادان ابتدا مواد اولیه یک برند سازنده عطر را به سفارش خود همان برند ثبت امتیاز می کنند. مشابه با رایحه های مورد نظر برند ثبت شده را می سازند و با یک کد اسم متفاوت آن را عرضه می کنند.

برای مثال یکی از این برندهای ثبت امتیاز شده، از برند کرید Creed می باشد که تمام عطرهای تولیدی این برند را مشابه سازی کرده تحت امتیاز همان برند اصلی و با کد اسم خود شرکت عطر و اسانس لوزی Luzi به فروش می رساند، که دارای کیفیتی مشابه و ماندگاری مانند همان برند اصلی هستند.

خرید عطر و اسانس لوزی Luzi

لازم به ذکر است که فرمولاسیون اسانس‌ها و عطرهای تولید شده شرکت عطر و اسانس لوزی Luzi به طور کامل توسط متخصصین این شرکت و به صورت سفارشی ساخته می‌ شوند و فروش عطر و اسانس‌ها به شرکای تجاری با رعایت دقیق و کامل قراردادهای محرمانه صورت می‌ پذیرد.

شما می توانید برای اطلاع از لیست محصولات عطر لوزی Luzi با دفتر عطر حامد تماس گرفته و از نحوه خرید و قیمت عطر و اسانس لوزی Luzi اطلاع حاصل فرمایید.

قیمت عطر و اسانس لوزی

شرکت عطر اکسیر افتخار این را دارد که با توجه به سابقه درخشان خود به عنوان نماینده و وارد کننده عطر و اسانسهای شرکت لوزی Luzi در منطقه جنوب کشور به فعالیت خود ادامه داده و پذیرای هر گونه سفارش از تولید کنندگان گرامی در زمینه عطر و ادکلن و محصولات بهداشتی و آرایشی چه به صورت عمده و چه به صورت خرده  با بهترین قیمت می باشد.

جهت هماهنگی و مشاور بیشتر با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

جهت ارتباط با ما و خرید عمده عطر و اسانس گرمی می توانید با شماره 09059371384 از طریق واتساپ در تماس باشید.

دسته‌بندی بلاگ درباره شرکت های عطرسازی
اشتراک گذاری
به دنیایی خوش آمدید که در آن مشک و عنبر در مرکز توجه قرار می گیرند و از ویژگی های بدیع خود برای ساخت عطرهای عربی منحصر به فرد استفاده می کنند. عطرهای ما شما را دعوت می کنند تا شگفتی های خارق العاده را تجربه کنید؛ در مجموعه عطر حامد هر عطر به طرز ماهرانه ای ارائه شده است تا تجربه حسی از تجمل و هنر را منتقل کند.
نوشته های مرتبط
محصولات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت